Strategie sprzedaży

Podejmując pracę na stanowisku kierownika sprzedaży wiedziałem jak istotne jest ustalenie właściwej strategii- mówi pan Paweł z Bielska-Białej, kierownik ds. sprzedaży Bielsko-Biała.

– Dlatego w pierwszej kolejności postanowiłem umocnić pozycję mojej firmy na rynku. Skierowałem sprzedaż a najbardziej opłacalnych klientów. Wraz z pracownikami postanowiłem popracować nad rozbudową sieci sprzedaży. Doskonale zdawałem sobie sprawę jak dużą rolę w zdobyciu i utrzymaniu klienta pełni w niej odpowiednie podejście moich pracowników. Żeby umocnić sieć sprzedaży musiałem zacząć od umocnienia mojego zespołu. Wiedziałem, że każdy z jego członków jest ambitnym i zdeterminowanym człowiekiem. Należało im tylko uświadomić jak wiele od nich zależy i odpowiednio ich nakierować. Część mojego zespołu skupiła się na analizowaniu działań konkurencji, pozostali zajęli się formułowaniem nowej oferty sprzedaży. Dzięki aktywności i zgranemu zespołowi opracowaliśmy strategię, która przyniosła rezultaty. Zdecydowanie to najważniejsza kwestia, którą powinien podjąć kierownik.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *