Praca w roli kierownika sprzedaży wiąże się z koniecznością podtrzymywania ciągłego kontaktu z klientami oraz swoimi współpracownikami. To dlatego tak ważne jest to, żeby mieć dobrze wypracowane umiejętności komunikacyjne. Jeżeli wciąż nad tym pracujesz, przekonaj się, co możesz zrobić, żeby właściwie rozmawiać ze swoimi współpracownikami.

Rozmowy ze współpracownikami zawsze powinny przebiegać zgodnie z zasadami dobrej komunikacji. Skup się zatem na tym, żeby przede wszystkim wsłuchiwać się w ich wszystkie potrzeby. Oczywiście odpowiadaj na pytania swoich pracowników, a przy tym bądź konkretny. Lepiej nie owijaj w bawełnę, ponieważ może to doprowadzić do wielu niedopowiedzeń.

Dobra komunikacja to podstawa

Ustal ze swoimi współpracownikami, jaki kanał komunikacji wybieracie. Nie zawsze będziecie mieli możliwość osobistego spotkania. To dlatego powinieneś postawić przede wszystkim na możliwość komunikacji za pośrednictwem telefonu, maili czy komunikatorów internetowych. Obecnie jest sporo możliwości, a Ty powinieneś wybrać te najlepsze dla siebie.

Pamiętaj również o tym, żeby wsłuchiwać się w potrzeby poszczególnych osób, ponieważ dzięki temu poczują się oni znacznie lepiej. Kiedy potrzeby pracowników zostaną spełnione, będą oni realizować poszczególne zadania zdecydowanie efektywniej oraz szybciej.

1 Komentarz

  • Basia Opublikowane 14 lutego 2022 13:21

    Przede wszystkim drugiego człowieka trzeba umieć słuchać, to jest klucz do dobrej konwersacji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *