Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem szwedzkim lub holenderskim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Wsparcie klientów w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub obsługi posprzedażowej (połączenia przychodzące).
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
  • Prowadzenie bieżącej dokumentacji w systemach.
Wymagania:
  • Znajomość języka szwedzkiego lub holenderskiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2.
  • Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w Lublinie.
  • Umiejętność obsługi systemu Windows i MS Office.
  • Umiejętności komunikacyjne, otwartość w relacjach z klientami, orientacja na klienta.
Oferujemy:
  • Stałe zatrudnienie na pełen etat od pierwszego dnia współpracy.
  • Pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
  • Szkolenie przygotowujące do pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.