Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem szwedzkim lub holenderskim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- Wsparcie klientów w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub obsługi posprzedażowej (połączenia przychodzące).
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
- Prowadzenie bieżącej dokumentacji w systemach.
Wymagania:
- Znajomość języka szwedzkiego lub holenderskiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2.
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w Lublinie.
- Umiejętność obsługi systemu Windows i MS Office.
- Umiejętności komunikacyjne, otwartość w relacjach z klientami, orientacja na klienta.
Oferujemy:
- Stałe zatrudnienie na pełen etat od pierwszego dnia współpracy.
- Pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Szkolenie przygotowujące do pracy.