Ogłoszenie numer: 9545200, z dnia 2025-03-16

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klienta (odbieranie telefonów, odpowiadanie na e-maile, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych).
  • Szybkie rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Dokładne wprowadzanie danych do systemu.
  • Budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2+).
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne.
  • Motywacja do nauki i zdobywania nowych umiejętności.
Mile widziane:
  • Podstawowa znajomość techniki.

Oferujemy

  • Umowa o pracę na pełen etat.
  • Stałe godziny pracy (pon.-pt. 10:00 - 19:00).
  • 5-tygodniowy płatny program szkoleniowy.
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie na życie, MyBenefit, kursy językowe).
  • Możliwości rozwoju zawodowego i awansu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.