Zwiększanie sprzedaży

Mając bardzo ograniczoną ilość czasu niekiedy trudno wyrobić się ze zleconymi zadaniami. Tak jest też w przypadku sprzedaży, gdzie o wynikach decydują często decyzje podjęte pod wpływem impulsu. Kierownicy na tych stanowiskach mają przed sobą niezmiernie ciężkie zadanie- mówi Ewa, kierownik ds. sprzedaży Tarnów.

– Konkurencja nigdy nie śpi, kiedy my zwlekamy z podjęciem decyzji oni mogą odbić nam klienta. Czasy kryzysu dopadły większość firm na polskim rynku dlatego ogromną uwagę należy przykładać do kilku istotnych kwestii. Po pierwsze: klientów nigdy zbyt wielu, nie ograniczaj się do stałych klientów lecz stale staraj się zdobywać nowych. Po drugie: nigdy nie pal za sobą mostów. Każdy klient jest na wagę złota. Ogromne znaczenie ma przecież marketing szeptany. W trudnych okresach nie zapominaj również o sile promocji, która bardzo przyciąga klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *