Podejmując pracę na stanowisku kierownika trzeba umieć pracować wyznaczając sobie cele. Chodzi tu zarówno o cele osobiste, mające wpłynąć na nasz rozwój osobisty, jak również o cele jakie planujemy zrealizować wspólnie z pracownikami. W ten sposób można odrzucić rzeczy mniej istotne i skupić się na tych, które są dla nas ważne.
– Kiedy zaczynałam pracę jako kierownik sprzedaży- mówi Ewa zGorzowa Wielkopolskiego (kierownik ds. sprzedaży Gorzów Wielkopolski)- nie potrafiłam skoncentrować się na rzeczach najistotniejszych. Często zostawałam po godzinach, próbując nadrobić zaległości. Nie odczuwałam satysfakcji i brakowało mi poczucia spełnienia. Zespół współpracowników żył swoim życiem nie skupiając się na precyzyjnym wykonywaniu zadań, przez co musiałam poprawiać ich pracę.
Jako kierownik musisz mieć kontrolę nad wyznaczonymi celami, musisz mieć wpływ na to w jaki sposób są realizowane. Większości ludzi, którym udało się osiągnąć sukces- udało się to dzięki wyznaczaniu sobie celów do realizacji. Warto się na tym skupić.
Dodaj komentarz