Relacje B2B

Będąc zatrudnionym na stanowisku kierownika sprzedaży w relacjach B2B odpowiadasz za obsługę wszystkich klientów biznesowych firmy. Niezbędne jest wówczas posiadanie wyższego wykształcenia i kilkuletniego doświadczenia w podobnych relacjach. Dotyczą one zarówno dostawców, dystrybutorów jak również innych firm z którymi prowadzimy interesy. Relacje B2B często dotyczą transakcji elektronicznych, jednak również planowania i prognozowania operacji handlowych, ustalania kwestii dotyczących zaopatrzenia, produkcji czy magazynowania asortymentu.

– Relacje tego typu mają szereg zalet- mówi pan Marcin, kierownik ds. sprzedaży Koszalin, od kilku lat specjalizujący się w relacjach B2B- bardzo usprawniają komunikację. Bezpośrednie relacje z kontrahentami poprawiają wzajemne relacje i pomagają w lepszym zrozumieniu swoich oczekiwań. Dzięki tego typu relacjom łatwo jesteśmy w stanie określić profil naszych kontrahentów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *