Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem francuskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
- Udzielanie wsparcia technicznego klientom (telefon, email, chat) w zakresie sprzętu, oprogramowania i innych produktów
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych
- Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta
- Współpraca z zespołem wsparcia drugiego stopnia w rozwiązywaniu zaawansowanych problemów technicznych
Wymagania:
- Zaawansowana znajomość języka francuskiego (B2/C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2)
- Znajomość obsługi komputera i technologii sieciowych
- Zorientowanie na klienta i dbałość o szczegóły
- Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów
- Wyjątkowe umiejętności komunikacyjne
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub wsparciu technicznym będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń
- Szkolenia
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta multisport, ubezpieczenie na życie, owocowe środy)
- Program rozwoju talentów oraz możliwości awansu
- Dostęp do szkoleń online
- Bonus za polecenie znajomego
- Zróżnicowaną kulturę pracy i integracyjne wydarzenia