Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Szczecin, Posejdon, 3rd Floor
Zadania:
- Zostań kluczowym ekspertem platformy.
- Udzielaj wsparcia na najwyższym poziomie, pomagając klientom poprzez email i chat.
- Komunikuj się skutecznie z różnorodnym gronem użytkowników.
- Rozwiązuj problemy z oprogramowaniem oraz zgłoszenia na wyższym szczeblu.
- Dokumentuj procesy rozwiązywania problemów.
Wymagania:
- Doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej i verbalnej.
- Płynność w języku angielskim na poziomie C1.
- Samodzielność, chęć nauki i umiejętność pracy w zespole.
- Szybka adaptacja do zmieniających się priorytetów.
- Znajomość pakietu Microsoft Office Suite, G-Suite, Google Sheets, PowerPoint, Zendesk, Salesforce.
Oferujemy:
- Kompleksowe szkolenie produktowe.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity.