Specjalista ds. Obsługi Klienta z Niemieckim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- Odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, zapewnienie profesjonalnej obsługi i promowanie bieżących promocji.
- Wyjaśnianie zalet i funkcji produktów.
- Realizacja celów sprzedażowych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych).
- Budowanie zaufanych relacji z klientami.
- Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów przez doskonałą obsługę sprzedaży.
- Współpraca z zespołem w celu zapewnienia prawidłowej obsługi klienta.
Wymagania:
- Silne umiejętności komunikacyjne.
- Pozytywne nastawienie, talent sprzedażowy, umiejętność efektywnej komunikacji z klientami i współpracownikami.
- Biegła znajomość języka niemieckiego – poziom C1.
- Doskonałe umiejętności techniczne.
- Szybka zdolność przyswajania wiedzy.
Oferujemy:
- Płatne szkolenie – 11 tygodni.
- Wynagrodzenie bazowe 7000 PLN, bonus 500 PLN, prowizje od sprzedaży, MyBenefit, Luxmed, opcjonalne ubezpieczenie grupowe.
- Umowa o pracę na 3 miesiące próbne, praca tylko w Polsce.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Intensywne szkolenia i możliwość ciągłego rozwoju.
- Praca zmianowa (Pn-Pt: 7:00-20:00, Sob: 10:00-18:00).