Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim
Katowice
Zadania:
  • Obsługa klientów linii lotniczej, obejmująca wszystkie etapy podróży – od planowania do przylotu.
  • Udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów oraz obsługa reklamacji i zgłoszeń dotyczących bagażu.
  • Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila.
Wymagania:
  • Biegłość w języku włoskim (poziom C1) i angielskim (poziom B2).
  • Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w Katowicach.
  • Umiejętność pracy z klientem oraz dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
  • Umowę zlecenie z wynagrodzeniem 35,71 PLN brutto/h.
  • Płatne szkolenie wstępne oraz stałe wsparcie lidera zespołu.
  • Elastyczny grafik pracy (pn.-pt. 9:00-20:00, sob. 9:00-19:00, ndz. 10:00-19:00).
  • Bonusy za polecenie nowych pracowników.
  • Komfortowe warunki pracy w centrum Katowic oraz dostęp do parkingu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.