Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. szwedzkim
Miejsce pracy: Szczecin
Job description:
  • Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą e-mail, rozwiązywanie problemów, przetwarzanie zwrotów i reklamacji związanych z GDPR.
  • Utrzymywanie profesjonalnego poziomu obsługi przy użyciu wielu systemów.
Requirements:
  • Biegłość w języku szwedzkim i angielskim (C1).
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, analityczne oraz umiejętność szybkiego pisania.
  • Dyspozycyjność do pracy na pełen etat w Szczecinie.
We offer:
  • Umowę o pracę.
  • Wynagrodzenie miesięczne.
  • Pakiety szkoleń i benefitów (opieka zdrowotna, ubezpieczenie, karta sportowa).
  • Programy rozwojowe oraz liczne inicjatywy integrujące.
  • Nowoczesne biuro w centrum Szczecina.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.