Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej
Miejsce pracy: woj. mazowieckie
Zadania:
Co będziesz robić?
  • Odpowiadać na zapytania klientów telefonicznie, mailowo i przez czat. Utrzymywać aktualną dokumentację w systemie CRM. Współpracować z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizować wiedzę o ofertach i politykach firmy.
Wymagania:
  • Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
  • Bardzo dobra znajomość duńskiego (min. C1) i angielskiego (min. B2).
  • Umiejętność zachowania spokoju i skupienia podczas interakcji z klientem.
  • Pasja do nauki.
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie. Możliwość pracy zdalnej. Pakiet korzyści: opieka zdrowotna, ubezpieczenie, system benefitów. Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę. Szkolenia i możliwości rozwoju.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.