Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzyczny
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Obsługa klientów i partnerów w języku niemieckim
- Pomoc w rezerwacjach, korzystaniu z usług online i programów lojalnościowych
- Rozwiązywanie problemów podróżnych w szybki i efektywny sposób
- Budowanie pozytywnych relacji i wsparcie klientów premium
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (B2)
- Umiejętność jasnej i cierpliwej komunikacji
- Organizacja pracy i radzenie sobie z wieloma zadaniami jednocześnie
- Pozytywne nastawienie i otwartość na różne sytuacje
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
- Pracę w trybie hybrydowym po okresie adaptacyjnym
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie, kafeteria MyBenefit)
- Szkolenia, coaching i rozwój zawodowy
- Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy