Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • obsługa klientów w zakresie przed- i posprzedażowym
  • doradztwo produktowe, porównywanie ofert i prezentacja promocji
  • rozwiązywanie problemów technicznych oraz wsparcie użytkowników
  • obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
  • praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
Wymagania:
  • biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (min. C1)
  • bardzo dobra obsługa komputera i pakietu MS Office
  • umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
  • przyjazne podejście do klientów
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, wsparciu technicznym lub e-commerce
Oferujemy:
  • pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit, szkolenia językowe
  • atrakcyjny bonus za polecenie znajomych
  • międzynarodowe środowisko pracy i przyjazna atmosfera
  • realne możliwości rozwoju kariery i podnoszenia kwalifikacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.