Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- obsługa klientów w zakresie przed- i posprzedażowym
- doradztwo produktowe, porównywanie ofert i prezentacja promocji
- rozwiązywanie problemów technicznych oraz wsparcie użytkowników
- obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
- praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
Wymagania:
- biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (min. C1)
- bardzo dobra obsługa komputera i pakietu MS Office
- umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- przyjazne podejście do klientów
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, wsparciu technicznym lub e-commerce
Oferujemy:
- pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit, szkolenia językowe
- atrakcyjny bonus za polecenie znajomych
- międzynarodowe środowisko pracy i przyjazna atmosfera
- realne możliwości rozwoju kariery i podnoszenia kwalifikacji