Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Specjalista do spraw zakupów w handlu zagranicznym
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/25/1379
OBOWIĄZKI:
•Stała współpraca z dostawcami i nadzór nad realizacją zawartych kontraktów•Współpraca z zespołem i udział w procesie przygotowania i realizacji zamówień•Udział w pracach zespołu w zakresie umów handlowych, negocjowania warunków dostaw i współpracy z dostawcami,•Przygotowanie zapytań ofertowych, weryfikacja ofert,•Koordynacja dostaw,•Nadzór i koordynacja dostaw,•Zarządzanie dostawami,•Monitorowanie i analiza rynku, wyszukiwanie nowych dostawców,•Kontrola terminowej realizacji zamówień , monitorowanie dostaw,•Planowanie zaopatrzenia, kontrola i optymalizowanie stanów magazynowych,•Poszukiwanie możliwości optymalizacji kosztów zakupowych,•Prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej procesów zakupowych w zakresie importu, surowców (faktury, dokumenty przewozowe)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: doświadczenie w pracy w zespole
Uprawnienia: język angielski - poziom B2
Uprawnienia: dobra obsługa komputera


Wymagania inne:

dobra organizacja pracy

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie