Bank Spółdzielczy w Kościanie
Pracownik obsługi klienta
Miejsce pracy: Kościan
Numer: StPr/25/0452
OBOWIĄZKI:
Obsługa klientów, Oferowanie produktów i usług bankowych, Obsługa kasowa, Operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm, Kształtowanie pozytywnego wizerunku Bankupoprzez wysoką jakość obsługi, Samodzielna praca z portfelem klientów i budowanie relacji z klientami, Realizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu wysokich standardów jakości i etyki sprzedaży, Udzielanie informacji Klientowi, wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji, Współpraca z innymi Zespołami realizującymi zadania obsługi Klienta
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Doświadczenie zawodowe: Min. 1 rok, mile widziane w bankowości, Doświadczenie w kompleksowej obsłudze klientów, Znajomość produktów i usług bankowych, Obsługa kasowa, Umiejętność pracy w zespole, otwartość na ludzi, Umiejętność stosowania technik i metod sprzedaży, pracy z klientami, Dokładność, sumienność i bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, Umiejętność organizacji pracy własnej i zarządzaniaczasem pracy, Czynne prawo jazdy Kat. B

Miejsce pracy:

Kościan


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

plus nagroda ustalana indywidualnie

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie