Pracownik ds. obsługi klienta z językiem niemieckim luksusowej marki
Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
- Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani.
- Obserwowanie każdej interakcji, rozwiązania i działania w naszym systemie CRM, aby nic nie umknęło Twojej uwadze.
- Wykrywanie problemów i oferowanie rozwiązań przy użyciu różnych narzędzi.
- Współpraca z zespołem, ponieważ sukces zależy od pracy zespołowej
- Okazywanie entuzjazmu i wsparcia w każdej rozmowie, aby każdy klient czuł, że rozmawia z kimś, komu naprawdę zależy :)
- Wykorzystywanie wiedzy i umiejętności do rozwiązywania problemów.
Wymagania:
- Chęć rozwoju w obsłudze klienta.
- Zamiłowanie do IT i narzędzi technicznych będzie dodatkowym atutem! Jeśli lubisz rozwiązywać problemy techniczne, pokochasz tę rolę.
- Silne umiejętności komunikacyjne pozwalające na rozmowę w języku niemieckim na poziomie co najmniej C1 oraz w języku angielskim na poziomie B2.
- Dbałość o szczegóły i koncentracja na znajdowaniu rozwiązań.
- Chęć ciągłego uczenia się i poznawania nowych narzędzi, technologii i procesów.
Mile widziane
- Doświadczenie w pracy z klientami z branży premium lub markami luksusowymi
- Zainteresowanie najnowszymi technologiami.
- Znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
- Wsparcie uznanej luksusowej marki znanej z dbałości o jakość, innowacyjność i zadowolenie klientów.
- Praca zdalna z domu
- Kompleksowy pakiet benefitów, w tym system świadczeń (MyBenefit), prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
- Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę
- W pełni płatne szkolenia zapewniające pełne przygotowanie do interakcji z klientami oraz możliwość ciągłego doskonalenia umiejętności.
- Imprezy integracyjne wspierające środowisko pracy oparte na współpracy.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.