AY Prime to firma szkoleniowa, która od ponad 15 lat wspiera pracowników i organizacje w skutecznym rozwoju kompetencji. Tworzymy i realizujemy szkolenia dopasowane do realnych potrzeb biznesu – od zarządzania i komunikacji, przez marketing i digital, aż po psychologię czy prawo.

Nasze doświadczenie w pracy z ludźmi i organizacjami sprawia, że równie mocno rozwijamy się w obszarze doradztwa personalnego - pomagamy firmom w rekrutacji, budowaniu zespołów i odkrywaniu potencjału pracowników. Dzięki ekspertom z kilkudziesięciu branż łączymy praktyczną wiedzę z innowacyjnym podejściem, aby dostarczać rozwiązania, które naprawdę działają.

AY Prime obecnie poszukuje Pracownika do siedziby firmy na stanowisko:

Key Account Manager
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański

Wymagania:

  • Poszukujemy ambitnej i zaangażowanej osoby na stanowisko Key Account Manager, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych.
  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
  • Identyfikacja potrzeb klientów i dostosowywanie naszych usług do ich oczekiwań,
  • Przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych,
  • Negocjowanie warunków współpracy,
  • Monitorowanie rynku i analiza działań konkurencji,
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższej jakości usług,
  • Raportowanie wyników sprzedażowych i proponowanie działań usprawniających.
Wymagania:
  • Doświadczenia w sprzedaży – ale nie tylko! Liczy się również Twoje podejście i pasja,
  • Umiejętności budowania i utrzymywania relacji z klientami,
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
  • Umiejętności negocjacyjnych i analitycznego myślenia,
  • Samodzielności i dobrej organizacji pracy,
  • Znajomości narzędzi biurowych, w tym MS Office.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system prowizyjny,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej w zależności od potrzeb,
  • Dostęp do szkoleń stacjonarnych i online,
  • Możliwość wdrażania własnych inicjatyw i realny wpływ na rozwój firmy,
  • Przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów,
  • Stały dostęp do aromatycznej kawy.
Aplikując zgadzasz się na przetwarzanie przez AYP Sp.z.o.o Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz przyszłe procesy rekrutacyjne.