Key Account Manager - Sektor Top Public & Enterprise (k/m)
Lokalizacja: Warszawa
Forma zatrudnienia: umowę o pracę lub kontrakt B2B
Tryb pracy: hybrydowa
Zadania:
- aktywne zdobywanie nowych klientów w sektorze Top Public & Enterprise
- utrzymywanie i rozwijanie świetnych relacji z Klientami z powierzonego portfela
- rozwijanie współpracy w nowych obszarach biznesowych, ze szczególnym uwzględnieniem systemów komunikacji radiowej oraz budowy i dzierżawy infrastruktury dla miast i przemysłu
- identyfikacja i mapowanie potrzeb Klientów oraz stały rozwój współpracy, w tym otwieranie współpracy w nowych obszarach produktowych
- inicjowanie i prowadzenie projektów sprzedażowych
- przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków handlowych, przygotowywanie i podpisywanie umów z Klientami z sektora Top Public & Enterprise, w szczególności w zakresie systemów komunikacji radiowej oraz budowy i dzierżawy infrastruktury dla miast i przemysłu
- realizacja założonych planów sprzedaży
- angażowanie zespołów produktowych i technicznych w rozwijanie współpracy z Klientami
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe
- 5-letnie doświadczenie w rozwoju biznesu i sprzedaży rozwiązań technologicznych do sektora Top Public & Enterprise, w tymdoświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych i kontraktowaniu złożonych projektów o wysokiej wartości, jak również doświadczenie w prowadzeniu projektów sprzedażowych i sprzedaży do instytucji publicznych (w tym w trybie przetargów publicznych) i/lub do sektora Enterprise (w tym w trybie postępowań zamkniętych i umów ramowych)
- bardzo dobre rozumienie struktury, procesów i dynamiki sektora Top Public & Enterprise (urzędy i instytucje centralne, aglomeracje miejskie, oil&gas, energy, TSL, przemysł, wyspecjalizowani dostawcy technologii, organizacje branżowe), jak również regulacji obszaru Top Public & Enterprise, w szczególności prawa zamówień publicznych i regulacji sektorowych
- dobra znajomość zagadnień technicznych z dziedziny nowych technologii, w szczególności funkcjonalności i systemów kluczowych dla rynku systemów komunikacji radiowej oraz budowy i dzierżawy infrastruktury dla miast i przemysłu
- koncentracja na realizacji celów, umiejętność planowania działań i angażowania interesariuszy zewnętrznych i wewnętrznych wokół prowadzonych projektów
- doświadczenie w pracy z systemem CRM
- język angielski w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (min. B1-B2)
- biegłość w prowadzeniu prezentacji
- bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, szczególnie z zakresu budowania relacji, komunikacji, negocjacji
- czynne prawo jazdy kat. B, gotowość do podróży służbowych
To oferujemy:
- ciekawa i pełna wyzwań praca dla integratora infrastruktury przyszłości - prestiżowej i stabilnej firmy będącej głównym operatorem technicznym naziemnej sieci radiowo-telewizyjnej w Polsce i liderem w dostarczaniu rozwiązań multimedialnych, rozwijającym również innowacyjne rozwiązania w zakresie łączności bezprzewodowej, Smart City / IoT oraz dronowe
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- atrakcyjny system premiowania
- nowoczesne narzędzia pracy
- hybrydowy model pracy
- prywatna opieka medyczna
- możliwość pracy z czołowymi klientami korporacyjnymi z Polsce
- kultura pracy w wymagającym środowisku pasjonatów biznesu i technologii, stałego doskonalenia oraz bycia na bieżąco
- szeroka oferta szkoleniowa
- bezpłatna nauka języka angielskiego
- możliwość rozwoju w roli trenera wewnętrznego
- dostęp do aplikacji z audiobookami i e-bookami
- dodatkowe dni wolne na działalność w ramach wolontariatu
- płatny program poleceń pracowniczych
- akcje charytatywne
- integracje, wycieczki, rajdy górskie
- oraz inne, w zależności od rodzaju umowy