Doradca klienta z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją. Jeśli tak, to mamy dla Ciebie idealną ofertę!
- Pomagaj innym: oferujemy wsparcie przez telefon, e-mail lub czat. Twoja pomoc będzie niezastąpiona!
- Zostań technicznym superbohaterem: zapewniamy wsparcie techniczne dla fanów streamingu.
- Rozwiąż zagadki: szybko i sprawnie odpowiadamy na pytania dotyczące umów i rozliczeń.
- Empatia i profesjonalizm: obsługujemy i rozwiązujemy reklamacje klientów z uśmiechem i zrozumieniem
- Obsługa połączeń: pomagamy klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
- Zarządzanie zadaniami administracyjnymi: obsługujemy połączenia wychodzące i zbieramy opinie na temat platformy
Wymagania:
- Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym poczuciem humoru
- Proaktywność i kreatywność to nasze drugie imię!
- Myślenie zorientowane na usługi: skupienie się na doświadczeniu klienta - oni są najważniejsi!
- Język: biegła znajomość duńskiego (C1) i angielskiego (min. B2).
- Ekspert administracji i technologii: posiadasz wiedzę administracyjną i techniczną.
- Słuchanie jest sztuką: świetne umiejętności komunikacyjne i słuchania.