Account Manager

Miejsce pracy: Katowice, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7  (obszar działania woj. śląskie)


Rodzaj zatrudnienia:
umowa o pracę

Twoje zadania:
  • pozyskiwanie klientów oraz nawiązywanie z nimi relacji handlowych,
  • zarządzanie relacjami z klientami,
  • przygotowanie oferty i dokumentacji niezbędnej do zawarcia umowy,
  • monitorowanie realizacji umów z klientami,
  • bieżące monitorowanie rynku i konkurencji w zakresie zmian w ofercie produktowej i nowych rozwiązań biznesowych.
Dołącz do nas, jeśli:
  • masz wykształcenie min. średnie,
  • masz prawo jazdy kat. B i własny samochód, który możesz wykorzystać do pracy,​
  • znasz pakiet MS Office, w szczególności Excel na poziomie średniozaawansowanym,
  • znasz rynek usług pocztowych, finansowych, KEP
  • wykazujesz wysoką orientację biznesową i orientację na klienta,
  • potrafisz rozwiązywać problemy, jesteś nastawiony na osiąganie celów i radzisz sobie ze stresem,
  • jesteś osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną oraz potrafisz dobrze organizować swój czas pracy.
Mile widziane:
  • znajomość CRM
U nas zyskasz:​
  • wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy
  • pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej
  • atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
  • kartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowe
  • dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
  • karty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowych
  • dostęp do platformy językowej
Zainteresowała Cię oferta?

Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!