Portal Praca.pl - to jeden z największych portali pracy w Polsce. Mamy biura w 2 lokalizacjach, Warszawie i Krakowie. Zatrudniamy ponad 50 pracowników. Odwiedza nas średnio 1,7 mln użytkowników miesięcznie. Publikujemy około 50 tyś ogłoszeń miesięcznie. Od 20 lat budujemy platformę, która łączy pracodawców i kandydatów.

Account Manager
Dołącz do Naszego Zespołu jako Account Manager!
Szukamy kogoś, kto pomoże nam w rozwijaniu naszej firmy i nawiązywaniu relacji z nowymi klientami. 
Siedziba firmy: Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)
GŁÓWNE ZADANIA:
  • Monitorowanie klientów pod kątem aktywności rekrutacyjnych,
  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie relacji ze stałymi klientami - badanie potrzeb, proponowanie rozwiązań, monitoring współpracy,
  • Aktywności sprzedażowe: przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji, spotkania z klientami, formalności, raportowanie.
NASZE OCZEKIWANIA:
  • Min. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów lub usług w obszarze B2B,
  • Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami,
  • Odpowiedzialne i samodzielne podejście do realizacji codziennych zadań,
  • Dobra organizacja czasu pracy z koncentracją na działaniach prowadzących do realizacji celów sprzedażowych,
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży w branży HR.
PLANOWANY PODZIAŁ AKTYWNOŚCI SPRZEDAŻOWYCH:
  • Pozyskiwanie nowych klientów: 80%
  • Praca ze stałymi klientami: 20%
PLANOWANY PODZIAŁ DZIENNEGO CZASU PRACY:
  • Aktywności sprzedażowe (mail, telefon, spotkania z klientami): 60%
  • Opracowywanie ofert: 30%
  • Raportowanie: 10%
CO CI ZAPEWNIMY:
  • Zespół oraz przełożonych otwartych na współpracę i codzienne wsparcie,
  • Sprawny proces wdrożenia,
  • Swobodę w działaniu oraz otwartość na pomysły,
  • Szybkie ścieżki decyzyjne,
  • Narzędzia oraz standardy pracy,
  • Formę zatrudnienia UoP,
  • System premiowo-prowizyjny,
  • Konkursy sprzedażowe.
JAK PRZEBIEGA REKRUTACJA?
  • Aplikacja: Wyślij nam swoje CV, a my je natychmiast przejrzymy.
  • Kontakt: Jeśli wpiszesz się w profil - skontaktujemy się z Tobą i ustalimy termin rozmowy.
  • Spotkanie: Możemy się spotkać w naszym biurze w Warszawie lub online, według Twoich preferencji.
  • Decyzja: Do 3 dni poinformujemy Cię, czy zapraszamy na drugą rozmowę, czy podjęliśmy decyzję.

    Czekamy na Twoje zgłoszenie!
Dlaczego warto?
  • Biuro w dogodnej lokalizacji
    • Biuro w wygodnej komunikacyjnie lokalizacji
    • Uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach branżowych
    • Work Life Balance pracujemy od pon do pt w godz. 8.00 - 16.00 lub 8.30 - 16.30
    • Karta Multisport i karta lunchowa
    • Prywatna opieka medyczna
    • Premie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.