Portal Praca.pl - to jeden z największych portali pracy w Polsce. Mamy biura w 2 lokalizacjach, Warszawie i Krakowie. Zatrudniamy ponad 50 pracowników. Odwiedza nas średnio 1,7 mln użytkowników miesięcznie. Publikujemy około 50 tyś ogłoszeń miesięcznie. Od 20 lat budujemy platformę, która łączy pracodawców i kandydatów.
Account Manager
Dołącz do Naszego Zespołu jako Account Manager!
Szukamy kogoś, kto pomoże nam w rozwijaniu naszej firmy i nawiązywaniu relacji z nowymi klientami.
Szukamy kogoś, kto pomoże nam w rozwijaniu naszej firmy i nawiązywaniu relacji z nowymi klientami.
Siedziba firmy: Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)
GŁÓWNE ZADANIA:
- Monitorowanie klientów pod kątem aktywności rekrutacyjnych,
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie relacji ze stałymi klientami - badanie potrzeb, proponowanie rozwiązań, monitoring współpracy,
- Aktywności sprzedażowe: przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji, spotkania z klientami, formalności, raportowanie.
NASZE OCZEKIWANIA:
- Min. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów lub usług w obszarze B2B,
- Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami,
- Odpowiedzialne i samodzielne podejście do realizacji codziennych zadań,
- Dobra organizacja czasu pracy z koncentracją na działaniach prowadzących do realizacji celów sprzedażowych,
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży w branży HR.
PLANOWANY PODZIAŁ AKTYWNOŚCI SPRZEDAŻOWYCH:
- Pozyskiwanie nowych klientów: 80%
- Praca ze stałymi klientami: 20%
PLANOWANY PODZIAŁ DZIENNEGO CZASU PRACY:
- Aktywności sprzedażowe (mail, telefon, spotkania z klientami): 60%
- Opracowywanie ofert: 30%
- Raportowanie: 10%
CO CI ZAPEWNIMY:
- Zespół oraz przełożonych otwartych na współpracę i codzienne wsparcie,
- Sprawny proces wdrożenia,
- Swobodę w działaniu oraz otwartość na pomysły,
- Szybkie ścieżki decyzyjne,
- Narzędzia oraz standardy pracy,
- Formę zatrudnienia UoP,
- System premiowo-prowizyjny,
- Konkursy sprzedażowe.
JAK PRZEBIEGA REKRUTACJA?
- Aplikacja: Wyślij nam swoje CV, a my je natychmiast przejrzymy.
- Kontakt: Jeśli wpiszesz się w profil - skontaktujemy się z Tobą i ustalimy termin rozmowy.
- Spotkanie: Możemy się spotkać w naszym biurze w Warszawie lub online, według Twoich preferencji.
- Decyzja: Do 3 dni poinformujemy Cię, czy zapraszamy na drugą rozmowę, czy podjęliśmy decyzję.
Czekamy na Twoje zgłoszenie!
Dlaczego warto?
- Biuro w dogodnej lokalizacji
- Biuro w wygodnej komunikacyjnie lokalizacji
- Uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach branżowych
- Work Life Balance pracujemy od pon do pt w godz. 8.00 - 16.00 lub 8.30 - 16.30
- Karta Multisport i karta lunchowa
- Prywatna opieka medyczna
- Premie