Doradca Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Pełne zarządzanie i rejestrowanie zamówień produktów oraz usług,
- Obsługa klientów: informacje, modyfikacje, obsługa produktowa,
- Aktywne strategie sprzedażowe i dosprzedaż,
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, rozwiązywanie problemów,
- Użycie systemów CRM dla efektywnej komunikacji,
- Zwiększanie obrotów przez identyfikację szans sprzedażowych,
- Kontrola i raportowanie nieprawidłowości w obsłudze klienta.
Wymagania
- Orzeczenie o niepełnosprawności (preferowane),
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży,
- Znajomość gramatyki i ortografii polskiej,
- Umiejętności sprzedażowe, orientacja na klienta,
- Dobra organizacja pracy,
- Umiejętność pracy z systemami CRM i aplikacjami obsługi klienta.
Oferujemy
- Umowa o pracę, możliwość długoterminowej współpracy,
- Praca zdalna,
- Atrakcyjne wynagrodzenie zgodne z umiejętnościami i wynikami pracy,
- Szkolenia, wsparcie w rozwoju kompetencji sprzedażowych,
- Przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu,
- Nowoczesne narzędzia pracy.